حضور معاون رئیس جمهوری در یادروز حافظ در شیراز

شیراز(پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در خصوص ویژه برنامه های یاد روز حافظ گفت: شامگاه نوزدهم مهر ماه یاد روز حافظ با حضور معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاون رئیس جمهوری در یادروز حافظ در شیراز

صابر سهرابی ادامه داد: در این شب به یاد تاثیر گذاری غزلیات و اشعار و نگاه ماندگار حافظ همه حافظ شناسان و اهالی فرهنگ، ادب و هنر و مسئولان استان و علاقه مندان گرد هم می آیند تا برنامه ویژه افتتاحیه را در پنجشنبه، ساعت ١٩ و در جوار آرامگاه این شاعر نام آشنای جهان، در خاطره‌ها ماندگار سازند.

وی افزود: سیزدهمین گرد هم آیی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و بیست و دومین مراسم یاد روز حافظ، چهارشنبه ١٨ مهر با آیین گشایش و اجرای شانزده نشست علمی و کارگاه‌های فناوری در آموزش زبان و ادبیات فارسی، نقد و تحلیل کتاب های زبان و ادبیات فارسی متوسطه، کاربرد زبان شناسی پیکره ای در مطالعات ادبی، نشست ویژه حافظ و نشست سردبیران مجلات علمی پژوهشی و برنامه ویژه افتتاحیه، ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین آیین پایانی نیز جمعه، ٢٠ مهر ساعت ١١ با تقدیر از استادان شاخص و صاحبان رساله های برتر به همراه قرائت بیانیه گردهم آیی سیزدهم، در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برپا خواهد شد.

همچنین نمایشگاه خوشنویسی با عنوان "مشتاقان حافظ" با آثار سه تن از خوشنویسان کشوری در نگارخانه وصال شیراز به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، که آثار خوشنویسی از اشعار حافظ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار