معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گردهمایی معلمان جدید الورود:

نقش الگویی معلم در یادگیری غیر مستقیم دانش آموزان بسیار موثر است

تهران (پانا) - گردهمایی معلمان جدید الورود اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و جمعی از آموزگاران فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش الگویی معلم در یادگیری غیر مستقیم دانش آموزان بسیار موثر است

محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقش الگویی معلم و تاثیر رفتار و کردار او در یادگیری غیر مستقیم دانش آموزان، به تبیین مولفه‌های خودآگاهی معلمان پرداخت و گفت: ویژگی‌های جسمانی، توانایی ها و مهارت‌ها، نقاط ضعف و قوت، افکار و احساسات و باورهای معلمین همگی در الگوبرداری دانش آموزان از آنها بسیار موثر است.

وی با تاکید بر تا شناخت دقیق معلمین از خود و دانش آموزان، تصریح کرد: با شناخت دقیق است که مسیر ارتقاء و پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان به بهترین شکل ممکن هموار می گردد و نباید فراموش کنیم که آثار خدمات معلمی تا ابد در جامعه باقی خواهد ماند.

احسانی معلمی را ذاتا شغلی ارزشمند و متعالی دانست و خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای خدمت بیشتر و اثر بخش به جامعه استفاده نمود و در راه توسعه فرهنگی و آموزشی کشور عزیزمان گام برداریم.

گفتنی است، در این گردهمایی که به همت اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تشکیل شد، همکاران جدید الورود به آموزش و پرورش با برخی ازکارکردهای حرفه ای و استلزمات اداری این شغل آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار