برگزاری همایش دانشجویان جدید الوروددانشگاه علمی ،کاربردی پیشوا

پیشوا (پانا) - همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی پیشوابا حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  دانشجویان جدید الوروددانشگاه علمی ،کاربردی پیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا در جمع دانشجویان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر شهید شهرستان سند افتخاری برای ماست و همه ما مدیون امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم.

وی در ادامه با اشاره پتانسیل های دانشگاهی در پیشوا بیان داشت: با توجه به وجود ظرفیت های علمی و دانشگاهی، شهرستان پیشوا سرآمد امور آموزشی در منطقه است.

فرماندار پیشواافزود: وجود مراکز دانشگاهی متعدد در پیشوا فرصتی برای بهره گیری از ظرفیت دانشجویان به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی های شهرستانی است تا بتوان بر اساس نیازهای خود جوانان و بر مبنای اقدامات علمی و کارشناسی شده مسائل موجود را پیگیری و چاره اندیشی نمود.

عباسی تاکید کرد: مراکز علمی کاربردی نه با هدف مدرک گرایی بلکه با هدف مهارت محوری راه اندازی گردیدند تا بتوان با بهره گیری از نیروی انسانی آموزش دیده، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم و توسعه بخشید.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: شرط لازم برای پایداری وضعیت مطلوب علمی کشور در سطوح منطقه ای و بین المللی، تلاش و کوشش دانشجویان و اساتید است تا ضمن توجه به تولید علم، جایگاه شایسته ای در این عرصه در سطح جهان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ممزوج نمودن علم و عمل، تعهد و تخصص توام با تهذیب نفس می تواند در شکل گیری آینده خوب برای شهرستان در همه ابعاد تاثیرگذار باشد و حرکت به سوی تعالی کشور وظیفه افراد موثر در جامعه است.

شایان ذکر است،عباسی برای دانشجویان جدید مرکز علمی کاربردی پیشوا آرزوی توفیق نمود وازآنان خواست تاباطرح ها، ایده ها و پیشنهادات خود مسئولان را در جهت پیشبرد امور شهرستان یاری کنند و نقش خود را در پیشرفت و ساختن آینده شهرستان به خوبی ایفا نمایند.

/خبرنگار:سماشاهوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار