نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده نظم و امنیت

همدان (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده نظم و امنیت با مشارکت همه شهروندان در جامعه است و تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی بوده که در کشور ما، بخش عمده این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۸۶۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده نظم و امنیت

کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پیامی، آغاز هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و مرزبانان غیور ایران زمین تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گرانسنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و موجب سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده نظم و امنیت با مشارکت همه شهروندان در جامعه است و تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی بوده که در کشور ما، بخش عمده این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور و روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان ستادی و استانی تبریک عرض می‌نمایم.

امید است غیورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمود‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام موفق و مؤید باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار