آغاز پرشور هفته ملی کودک

کرمانشاه (پانا) - آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته کودک با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پرشور هفته ملی کودک

ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته ملی کودک گفت: اعضای کارگروه اقدام به برپایی غرفه‌های مختلفی پیرامون آموزش و معرفی فعالیت ‌های دستگاه مربوط خود پرداختند و از واحدهای عکاسی، پویانمایی، اتاق ضبط صدا،گیم نت، حفاظت محیط زیست و کلیه غرفه‌های نمایشگاه هفته ملی کودک بازدید کردند.

در حاشیه این نمایشگاه لوح یادبود توسط ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی استان به پاس قدر دانی از زحمات و تلاش های مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به جهت همراهی و همکاری با آموزش و پرورش استان و همچنین نگارش کتاب فرنگیس که مورد تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفته بود اهدا شد.

فضلی افزود: طی هماهنگی انجام‌شده با مدارس مختلف، دانش‌آموزان در کلیه برنامه‌های هفته ملی کودک حضوری فعال دارند. ویژه ‌برنامه‌های هفته ملی کودک علاوه بر مجتمع آفرینش، در مراکز شماره 4 و ده کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه نیز اجرا خواهد شد. بازدید از موزه عروسک‌ها، نمایش فیلم و نمایش عروسکی در مرکز شماره 4 کرمانشاه واقع در پارک معلم، اجرای کاردستی، آشنایی با سبک خانواده ایرانی اسلامی در خانه‌ موزه جلیلی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است. از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمانشاه، بازدید از مدرسه طبیعت، دیدار از کودکان بیمار، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، عضویت رایگان، نقاشی دیواری در یکی از معابر شهری کرمانشاه توسط اعضای برگزیده مسابقه‌های نقاشی بین‌المللی است.

هفته ملی کودک در استان کرمانشاه از 14 مهرماه آغاز می شود و تا 20 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت، آموزش و پرورش ، هلال احمر، محیط زیست، نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و صدا و سیما از اعضای کارگروه هفته ملی کودک هستند که برای برپایی برنامه های این رویداد فرهنگی با کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همکاری دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار