غلامعلی جعفرزاده*

گرفتن بهانه از دشمنان

یکی از نگرانی‌هایی که پس از تصویب CFTوجود دارد، واکنش مخالفان به این کنوانسیون است. تقاضای من از تمامی مخالفان احترام به قانون است.

کد مطلب: ۸۶۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

حال که این لایحه رای درستی را آورده و بسیاری از ابهامات آن برطرف شده نباید فضارا به سمتی برد که برای کشور هزینه‌ساز باشد. مخالفان این لایحه برای بیان مخالفت خود از هیچ تلاشی مضایقه نکردند. یکی از این موارد خرج کردن از مقام معظم رهبری بود که با توجه به نامه آقای حجازی به دست آقای لاریجانی رساند، مشخص شد که مخالفان مشغول فضا‌سازی بودند.

تلاش دیگر این جریان پرسیدن سوال اشتباه از مراجع تقلید بود که به واسطه سوال اشتباه، پاسخ به سوال نیز اشتباه بود. در جلساتی که روز گذشته از ساعت 6 صبح در مجلس آغاز شده بود، تمامی ابهامات مطرح شده درباره این لایحه در جلسات برطرف شد و خوشبختانه نمایندگان نیز با وجود تمامی فضا‌سازی‌ها به این لایحه رای مثبت دادند. در این میان من عمیقا برای کسانی که در صداوسیما با وجود نداشتن تخصص ورود کردند و دانشجویان را به غلط به کف خیابان آوردند ابراز تاسف می‌کنم.

نمایندگان نشان دادند مرعوب چهار پیامک و توهین نمی‌شوند. تلاش روز گذشته ما گرفتن بهانه از دشمن بود زیرا قرار نیست با تصویب CFT اتفاق خاصی رخ دهد بلکه ما با تصویب این لایحه قصد داریم بهانه را از دشمنان ایران سلب کنیم و اکنون زمان همدلی برای ایستادگی مقابل دشمن فرا رسیده است.

متاسفانه از لحظه‌ای که CFT تصویب شد، موج جدیدی از تهدید و هتاکی آغاز شد که این اتفاقات شایسته نیست. شرایط معیشتی مردم این روز‌ها خوب نیست به همین دلیل امروز بیش از گذشته به وفاق و همدلی نیاز داریم و قطعا جو‌سازی منفی پس از تصویب قوانینی که با رای اکثریت همراه شده، در تحقق دستاوردهای ناشی از آن تاثیر منفی خواهد داشت و به صلاح کشور نیست.

منبع: اعتماد

*نماینده مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار