پیام مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران به مناسبت روزجهانی کودک

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت روز جهانی کودک پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران به مناسبت روزجهانی کودک

به نام خداوندی که کودکان را پاک و زلال آفرید

کودکان شهر من سلام

امروز 16 مهر، روز جهانی کودک است . یکی از روزهای زیبای فصل پاییز که با دست توانای خداوند قادر و مهربان رنگارنگ شده و با نامگذاری به نام شما کودکان عزیز رنگ و بویی دیگر گرفته است .

البته برای من و همکارانم که معلمان مهربان شما هستند همه ی روزها روز کودک و متعلق به شماست و آرزوی ما این است که شما را همیشه خوشحال و خندان، شاداب و سرشار از شور زندگی و سرخوش از بازی های کودکانه ببینیم و تلاش کنیم تا در محیط مدرسه، مهربانی و محبت، همدلی و همراهی ، راستی و درستی یاد خدای مهربان و لذت یادگیری را با تمام وجود در کنار همسالان و معلمان خود احساس کنید.

فرزندان عزیزم، فرصت باهم بودن در دوران کودکی ، تجربه زندگی پر تلاش و کوشش بر اساس رشته های مستحکم محبت و مودت تا اوج ، شکوه یک ملت در طول تاریخ است .

شما عزیزانم در هیاهوی بازی های کودکانه زندگی را به خوبی تجربه می کنید؛ در طناب بازی ها از روی سختی ها و دشواری های زندگی می پرید و هنگام بازی هفت سنگ،هفت مهارت تحمل وصبوری،همدلی و دقت ، تصمیم گیری، خودکنترلی و فروبردن خشم و نوع دوستی و پذیرش واقعیت را تمرین می کنید.

در بازی عمو زنجیرباف، زنجیر سختی ها و دشمنی ها را پشت کوه می اندازید و سرود عشق و برابری و لذت در کنار هم بودن و باهم بودن را زمزمه می کنید.

ما بزرگترها دست های خود را هر روز ، بارها و بارها به سوی آسمان و به درگاه آفریدگار خوبی ها بالا می بریم و برای شما نور چشمان و امیدان امروز و فردایمان دعا می کنیم تا قدمهایتان محکم و اراده هایتان استوارتر ، خردمندانه آینده ی کشور عزیزمان را به تصویر کشیده و نغمه ی مهر و ایمان سردهید.

بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید، دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد . . .

به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است، آرام، بی صدا و همیشگی . . .

روز جهانی کودک بر شما آینده سازان ایران اسلامی مبارک، آرزویت را برآورده میکند، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . .

دست در دست هم دهیم به مهر *** میهن خویش را کنیم آباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار