استاندار تهران در نخستین یادواره شهدای روستایی و عشایری شهرستانهای استان تهران:

مردم ایران اسلامی با حضورهمیشگی در صحنه از تمامی مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد

اسلامشهر (پانا) - نخستین یادواره شهدای روستایی و عشایر شهرستانهای استان تهران با حضور استاندار تهران، ائمه جمعه ، مسئولین استانی وخانواده معززشهدادر مصلی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران اسلامی با حضورهمیشگی در صحنه از تمامی مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد

دراین برنامه مرتضوی مدیرکل بنیادشهیدو امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 1630شهید روستایی و عشایرشهرستانهای استان تهران شهدا را ناظر بر اجرای همایش دانست و افزود:به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر ازارزش شهادت نیست.

در ادامه این یادواره، محمد حسین مقیمی استاندار تهران نیز در سخنانی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:انقلاب اسلامی از روزهای اول تاکنون با حضور مردم همیشه در صحنه پیشرفت داشته ودردوران هشت سال دفاع مقدس هم با همراهی نیروهای نظامی این مردم دشمن را به پشت مرزهای بین المللی کشاندندو نگذاشتند یک وجب از این خاک میهن اسلامی به دست دشمن برسد.

وی افزود:شهدا ،ایثارگران ،آزادگان وخانواده های معزز آنان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند و اکنون نیزمردم مابا قصدقربت میبایست نسبت به این عزیزان ادای دین می کنند و ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مقیمی تصریح کرد:درشرایط فعلی که دشمنان نظام اسلامی جنگ اقتصادی و تحریم ها رابر علیه ماراه انداختند ، مامیدانیم مردم ایران اسلامی با حضورهمیشگی در صحنه ووحدت از تمامی مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد.

استاندار تهران تاکید کرد:به همه مردم اطمینان میدهیم ،ایثارگران عرصه اقتصادی استان تهران با الگو قراردادن سیره امام راحل ،تبعیت ازمنویات رهبری و احترام همیشگی به فرهنگ ایثار و شهادت و خانواده های شهدا ، ایثارگران و آزادگان سعی در حل مشکلات اقتصادی مردم را دارند .

شایان ذکر است ، در این مراسم معنوی از مادر شهیدان سجادیان که چهار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، نیز تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار