فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مطرح کرد

دستگیری بیش از 22 هزار نفر در حوزه مواد مخدر آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی گفت: در حوزه مواد مخدربیش از 22 هزار نفر اعم از معتادان و توزیع کنندگان و قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۵۹۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری بیش از 22 هزار نفر در حوزه مواد مخدر آذربایجان غربی

ناصر اصلامی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: پلیس سازمانی است که همواره در راه مبارزه با بزهکاران و تبه کاران بوده و حافظ جان و مال و نوامیس مردم است از این رو از این ارگان به عنوان یکی از بازوهای اصلی نظام و انقلاب به جهت رشادت های فراوان یاد می‌شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با رویکرد پیشگیرانه ضمن تعامل با ادارات، سازمان‌ها و مشارکت‌های مردمی اقدامات کلان انتظامی را از نقاط صفر مرزی تا مرکز شهر طراحی و توانسته امنیت را در جغرافیای استان فراهم کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: بیش از یک میلیون و صد هزار تماس تلفنی و حضوری از سوی مردم با پلیس صورت گرفته تا پلیس بتواند اقدامات بهتری را در راستای ارتقا امنیت ایجاد نماید.

وی تصریح کرد : در حوزه مواد مخدربیش از 22 هزار نفر اعم از معتادان و توزیع کنندگان و قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

اصلانی ادامه داد: در این راستا بیش از 14 تن انواع مواد مخدر کشف و 16 هزار عملیات برای شناسایی باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از نعمت هایی که خداوند به ما اعطا کرده و ما همواره باید شاکر باشیم نعمت امنیت است که یکی از ویژگی‌های اصلی پلیس در راستای تامین امنیت و حفظ جان و مال و نوامیس مردم است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به بیانات رهبری خاطر نشان کرد: توجه به مسئولیت حفظ و نظم کشور یکی از تاکیدات رهبری است چرا که هدف از برگزاری هفته ناجا جامعه محور بوده و اقتدا جامعه را تامین می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار