شهردار منطقه ۲۰:

ری پتانسیل تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 در نشست با سازمان های مردم نهاد شهرری با تاکید بر نقش نظارتی تشکل های مردمی اظهار داشت: تشکل های مردمی به عنوان بازوان شهرداری می توانند با آگاه سازی و اعتماد سازی شهروندان در تسریع روند بهسازی بافت های فرسوده موثر باشند.

کد مطلب: ۸۵۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ری پتانسیل تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد

فرهاد افشار با اشاره به سخن رهبری «ری قبله تهران است» گفت: وجود امامزادگان واجب التکریم و مردم شریف ری این سخن را تایید می کند و با تدوین برنامه کاری مد نظر برای مدیریت شهری منطقه 20 و مشارکت و همراهی اقشار اثرگذار اجتماعی و فرهنگی در جهت شعار "ری شهر ایرانی اسلامی پیش رو" این مهم تقویت می شود.

افشار با بیان اینکه ری پتانسیل تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد گفت: شهرری از هویت تاریخی و مذهبی بالایی برخوردار است و آنچه در برنامه کاری ما قرار دارد توجه به اسلامی بودن ری،اخلاق مداری شهروندان و رونق اقتصاد این شهر بر اساس پتانسیلهای موجود است.

وی وجود تشکل های مردم نهاد و اثرگذار در شهرری را از دیگر نقاط قوت و ویژگی های برجسته شهرری برشمرد و افزود: با استفاده از ظرفیت های مجموعه های مردم نهاد و مسئولیت پذیری آنها می توان میزان اثربخشی در جامعه را افزایش داده و برای حل مشکلات و دغدغه های شهروندان استفاده کنیم .

/خبرنگار: صبا صولتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار