مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

جایگاه آموزش و پرورش را مرهون تلاش و زحمات شما پیشکسوتان هستیم

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان گفت: نیروی انسانی و دل سوز یکی از عوامل پیشرفت استان یزد در علم و فناوری بوده است.

کد مطلب: ۸۵۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه آموزش و پرورش را مرهون تلاش و زحمات شما پیشکسوتان هستیم

عباسعلی دانا فر در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش جایگاه استان یزد را مرهون زحمات آنها دانست و گفت: سه عامل کلیدی در این جایگاه نقش دارند صنعت و تکنولوژی عامل دوم پول و سرمایه و عامل سوم و اصلی ترین آن نیروی انسانی و متخصص است.

وی در ادامه افزود: بیش از 15 هزار فرهنگی در استان یزد شاغل هستد و آموزش و پرورش استان یزد میراث گران بهایی است که در اختیار شاغیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد: وظایف ما در دو محور خلاصه می شود یک حفظ این میراث عظیم و باشکوه دوم نتنها باید این میراث را حفظ کنیم بلکه از تمامی پتانسیل ها استفاده بکنیم و میراث سازی هم داشته باشیم.

دانافر بیان کرد: مهم ترین وظیفه ما در قبال شما عززان و پیشکسوتان دست ادب بر سینه داشته باشیم و به تجربیات شما احترام بگذاریم و قدردان زحمات کسانی باشیم که عمر و جوانی خود را در راه تعلیم و تربیت خرج کرده اند و حق بزرگی به گردن ما دارند.

وی افزود: مهم ترین انتظار ما از شما پیشکسوتان تشکیل یک تشکل منسجم به فعالیت های اجتماعی و صنفی برای تحقق آرمان های خود که سال های سال برای ان تلاش کردید بپردازید همچنین از شما انتظار داریم خلاقیت ها و تجربیات خود را درقالب تعریف های مناسب در اختیار نسل های بعد قرار دهید و یکی از راه های حفظ میراث گذشتگان مکتوب کردن تجربیات انها می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار