مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

"برنامه تعالی مدیریت مدرسه" به دنبال ایجاد کیفیت در مدارس است

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع ارزیابان طرح ملی "تعالی مدیریت مدرسه" که در استان حضور یافته بودند گفت:مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به سمت و سوی "مدرسه صالح "حرکت کند که هدف آن تربیت دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی و هدایت آن ها به سوی حیات طیبه است.

کد مطلب: ۸۵۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
"برنامه تعالی مدیریت مدرسه" به دنبال ایجاد کیفیت در مدارس است

قاسمعلی خدابنده با بیان این مطلب اظهار داشت : باید به ارزیابی ها به عنوان فرصت بنگریم و از این فرصت به طور بهینه استفاده کنیم تا در نهایت به بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس منجر شود چرا که ذات "برنامه تعالی مدیریت مدرسه" به دنبال ایجاد کیفیت در مدارس است.

وی افزود : مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به سمت و سوی "مدرسه صالح "حرکت کند که هدف آن تربیت دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی و هدایت آن ها به سوی حیات طیبه است ، در همین راستا امروز انتظارات از آموزش و پرورش بالا و اختیارات محدود است، از همین روی کار در مدارس بسیار سخت است با این حال باید تلاش کنیم مدرسه را به سمتی پیش ببریم که دائما در حال رشد و توسعه باشد چرا که در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم سازمان آموزش و پرورش یک سازمان یادگیرنده است و در تلاش برای تحقق اهداف است.

خدابنده ادامه داد : برنامه تعالی همان برنامه های معمول مدرسه است که باید با دقت و کیفیت بیشتری انجام شود و در واقع باید کمک کند مدرسه تبدیل به محور و کانون فعالیت های تربیتی شود .

وی در پایان گفت : در موفقیت یک مدرسه بدون شک تمام اعضای مدرسه سهیم هستند و زمانی لذت دست یابی به این موفقیت ها لمس خواهد شد که تمام کادر پرسنلی و آموزشی مدرسه خود را در دست یابی به این توفیقات سهیم بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار