فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه:

متولی امنیت خود مردم هستند و نیروهای انتظامی از آن امنیت محافظت میکنند

فیروزکوه(پانا)- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه در سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: به جرات میتوان گفت که شهرستان فیروزکوه یکی از ده شهر امن کشور و جزو اولین شهر امن استان تهران است.

کد مطلب: ۸۵۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
متولی امنیت خود مردم هستند و نیروهای انتظامی از آن امنیت محافظت میکنند

سرگرد فاضلی در سخنان خود اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی هفته ناجا اثرگذاری بر افکار عمومی به منظور همراه سازی مردم با پلیس در ایجاد امنیت است، متولی امنیت در حقیقت خود مردم هستند و زمانی که مردم در برقراری امنیت نقش دارند نیروی انتظامی از این امنیت حفاظت میکند.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف افزایش احساس امنیت در جامعه است و شاید در جامعه ای امنیت باشد اما به دلیل جو روانی که در آن جامعه و یا شهر حاکم است مردم آن ناحیه احساس امنیت نکنند واحساس امنیت از خود امنیت مهم تر است.
وی درباره امنیت حاکم بر شهرستان فیروزکوه گفت: به جرات میتوان گفت که شهرستان فیروزکوه یکی از ده شهر امن کشور باشد و جزو اولین شهر امن استان تهران است، وبا وجود اینکه در سال گذشته و در سال جاری برخی از شهرستان ها با مشکلاتی رو به رو بوده اند اما در شهرستان فیروزکوه کوچک ترین تجمعاتی شکل نگرفته و حتی مردم شریف فیروزکوه در هیچ یک از شهرستان های مشکل دار ورود پیدا نکرده اند که این به تنهایی یک نعمت است.
سرهنگ فاضلی به آمار یکساله فعالیت های صورت گرفته با همکاری پلیس های تخصصی پاسگاه ها و پلیس های راهور اشاره کرد و ادامه داد: صدور 535 مورد گواهینامه در طول یکسال گذشته ، آموزش دانش آموزان درمدارس توسط نیروهای راهور و پلیس راه ، صدور 1158 جلد گذرنامه در یکسال توسط نیروهای پلیس اطلاعات و رسیدگی به پرونده های متشکله و قضایی 4410 مورد از فعالیتهای نیروی انتظامی در طول یکسال گذشته است.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار