برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ،گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - همایش پیاده روی خانوادگی ،گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار ورزش ، فرهنگ ، سلامت و امید در سایه امنیت و آسایش با حضور مسئولین و مردم شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۵۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ،گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اسلامشهر

این همایش پیاده روی از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر آغاز و سپس در پارک شهدای سعیدیه منطقه با اجرای برنامه های متنوع همراه بود.

در این برنامه پس ازمداحی ذاکر اهل بیت (ع) دررثای اباعبدالله حسین (ع) ویاران باوفایش فرمانده نیروی انتظامی ورئیس اداره ورزش شهرستان به ایراد سخنرانی پرداختند.

سرهنگ حسن آبادی ، فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ،اسلامشهر را شهر حافظان قرآن و ورزشکاران برشمرد که در سایه امنیت و آرامش از افتخارات بالایی برخوردار هستند.

آرمیان ، رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهیدان سبز پوش به تشریح افتخارات ورزشکاران شهرستان اسلامشهر در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی پرداخت.

در این همایش که معاون فنی ،عمرانی فرماندار اسلامشهر ،رئیس شورای شهر،جمعی از مسئولین ، مردم شهرستان و پرسنل نیروی انتظامی حضور داشتندوبرنامه قرعه کشی انجام و جوایز ارزنده ای به حاضرین تعلق گرفت.

شایان ذکر است ،برنامه های هفته نیروی انتظامی از سیزدهم مهر 97با شعارپلیس مقتدر ، امین مردم آغاز گردید.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار