مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی گلستان

هفتاد و دو درصد اعتبارات روستایی جهاد کشاورزی استان گلستان جذب شد

گرگان (پانا) - بیش از 72 درصد از تسهیلات و اعتبارات در حوزه روستایی و عشایری برای ایجاد شغل و درآمد پایدار در گلستان جذب شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هفتاد و دو درصد اعتبارات روستایی جهاد کشاورزی استان گلستان  جذب شد

غلامرضا قائمی، در بررسی پرونده های تسهیلات روستایی و عشایری گنبدکاووس اظهار کرد: در مرحله نخست، مبلغ 104 میلیارد تومان از مبلغ 140 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی جذب شده است.

وی با اشاره به سهم اندک گنبدکاووس از میزان تسهیلات گفت: سهم گنبد از این میزان تسهیلات تنها 8 میلیارد و 400 میلیون تومان است در حالیکه این شهرستان از شهرستان های مهم در بخش کشاورزی است.

قائمی با تاکید بر پیگیری و جذب درصد بیشتری از تسهیلات کشاورزی در گنبدکاووس که مقام چهارم استان را در این بخش دارد، گفت: تا کنون تنها 7/7 درصد تسهیلات کشاورزی را جذب کرده است که انتظار می رود در مرحله دوم که یک میلیارد و 600 میلیون ریال به استان گلستان تزریق می شود گنبد بتواند با شناسایی موانع جذب ، میزان بیشتری تسهیلات را جذب کند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی گلستان همچنین یادآور شد با همراهی خوب بانک های عامل و تلاش دستگاههای اجرایی استان گلستان توانست در حوزه پرداخت تسهیلات مقام نخست را کسب کند.

موضوع دیگری که در این جلسه عنوان شد ، اشاره به تزریق تسهیلات از صندوق توسعه ملی بود که

163 میلیارد تومان در مرحله نخست از طریق صنوق توسعه ملی به گلستان ترزیق شد که نماینده دفتر امور روستایی استانداری گلستان در این رابطه گفت: از این صندوق 163 میلیارد تومان در مرحله نخست پرداخت شد که 97 درصد آن جذب شده است.

قاسم شکیبایی خاطر نشان کرد: در جت رفع موانع پرداخت تسهیلات به پرونده هایی که دچار مشکل هستند ، در جلساتی بررسی لازم انجام می شود و صورتجلسات به عنوان راه و سندی در تسهیل این مسیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار