استاندار خراسان رضوی :

روحیه نوع دوستی و کمک به دیگران را باید در جامعه گسترش دهیم

مشهد (پانا)- استاندار خراسان رضوی گفت : باید دوست داشتن و کمک به همنوع و دیگران را در جامعه بگسترانیم و بیش از پیش این روحیه را تقویت کنیم که از ضرورت های استحکام و قوت هر جامعه این پیوندها و محبت انسان ها به یکدیگر است.

کد مطلب: ۸۵۹۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
روحیه نوع دوستی و کمک به دیگران را باید در جامعه گسترش دهیم

علی رضا رشیدیان در مراسم ویژه اجرای مرحله دوم جشن مهر عاطفه ها همزمان با کشور در یکی از مدارس شهر مشهد افزود : در فرهنگ ملی و دینی ما نوع دوستی جایگاه ویژه ای دارد و والدین هماره از همان کودکی به فرززندانشان می آموختند که به دیگران کمک کرده و آنان را دوست بدارند و امروز باید این این منش ملی و دینی ما همچنان در فرهنگ ما ساری و جاری بماند و بیش از گذشته تقویت شود.
وی تصریح کرد : باید به فرزندانمان دوست داشتن انسان ها بدون منت و بهانه را بیاموزیم که در این صورت شرایط زندگی برای همه ما سهل تر و بهتر می شود زیرا اگر ما مردم همدیگر را دوست بداریم و با هم زندگی کردن را تمرین کنیم هیچ کس در این کشور زندگی سختی نخواهد داشت.
وی افزود : مردم ما در برهه های مختلف نشان داده اند که انسان هایی سرشار از محبت و عاطفه هستند در دوران دفاع مقدس ، تحریم ها و غیره همواره پشت به هم داده و از یکدیگر در دشواری ها و سختی ها حمایت کرده اند و امروز باید بیش از هر زمان این حمایت و توجه به اقشار و گروه های نیازمند از سوی همه افراد جامعه تقویت شود.
مرحله دوم جشن عاطفه با محوریت مدارس و آموزشگاه ها و کمک دانش آموزان به همکلاسی ها و سایر دانش آموزان نیازمند همزمان با کشور در سطح مدارس استان به اجرا درآمد.
مرحله نخست جشن عاطفه ها طی روزهای 15 و 16 شهریور ما در سطح معابر عمومی و مصلی های نماز جمعه اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار