مراسم جشن عاطفه ها در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) : مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه نیلوفر ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن عاطفه ها در ارومیه برگزار شد

مراسم نمادین جشن عاطفه ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسئولین استانی و شهرستانی و دانش آموزان در مدرسه نیلوفر ناحیه ۱ ارومیه برگزار شد.

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت : تلاش برای انجام کارهای نیک یک عمل خداپسندانه بوده و باید همیشه در اولویت کارهایمان قرار دهیم .

قاسمی کمک به دیگران را وظیفه هر انسانی دانست و افزود : همه ی انسان ها بدنیا آمده اند تا با کمک به هم نوعان خود و داشتن دستانی سخاوتمند همیشه در برطرف کردن مشکلات هم این امر مهم را بخوبی انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزاری جشن عاطفه ها یک آیین زندگی, اخلاقی و خدایی دانست و گفت : عاطفه ها یعنی مهربانی ، دوستی و دوری از خشنونت که تمرین می شود به وسیله آن بندگی الهی را بهتر ترسیم کنیم.

قهرمان اشرف نجف آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ ارومیه نیز در این مراسم اظهار داشت : مدارس ما باید مدارس زندگی باشد نه مدارس صرفا علمی و تمام اعمال ما مانند نامه ای است که به سوی خداوند ارسال می کنیم و برای رسیدن به آرمان های زندگی باید نیکوکاری کنیم.

وی ادامه داد : جشن عاطفه ها یکی از آداب پسندیده ای است که در بین دانش آموزان نهادینه شده و باید برای هرچه بهتر اجرا شدن این عمل پسندیده تلاش بکنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ ارومیه جشن عاطفه را رسیدن به خوشبختی دانست و افزود : هرعملی که مارا به مبدا آرامش نزدیک تر کند نیکی است و جشن نیکوکاری می تواند به ما گوشزد کند که خوشبختی دو طرفه است.

وی افزود : نیکو کاری همچون دانه ای است که کاشته می شود و باران رحمت الهی اثرات رویش آن را به ما نشان خواهد داد.

گفتنی است پیشتازان سازمان دانش آموزی بعنوان یاوران امداد در مراسم جشن عاطفه ها حضور فعالی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار