اجرای طرح چهارشنبه بازی در دبستان پسرانه شاهد شهرری

شهرری (پانا) - با هدف رسیدن به مدرسه دوست داشتنی و ایجاد فضای شاداب جهت دانش آموزان، طرح چهارشنبه بازی در دبستان شاهد شهید قدوسی ناحیه آموزش و پرورش ناحیه دو ری اجراشد.

کد مطلب: ۸۵۹۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  چهارشنبه بازی  در دبستان پسرانه شاهد شهرری

زهرا گل محمدی مدیرآموزشگاه شهید قدوسی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد: با توجه به لزوم تبدیل ساختن مدرسه به مکانی دوست داشتی و لذت بخش و ایجاد فضای شاداب جهت دانش آموزان این آموزشگاه برنامه هایی به اجرا می گذارد که طرح" چهارشنبه بازی" از جمله این طرح ها می باشد که به ابتکار معاون پرورشی این آموزشگاه به اجرا گذاشته می شود.
مهدیار مرصعی معاون پرورشی آموزشگاه نیز گفت : بازی از جمله ابزار های تربیتی است که باعث مهارت آموزی به صورت پنهان و غیر مستقیم می شودویافته های تحقیقات حوزه روان شناسی تربیتی نشان داده بازی از جمله فرصت هایی که دانش آموزان می توانند به صورت ناآگاهانه رشد مهارت های اجتماعی را فرا بگیرند.

وی در ادامه افزود:در این طرح یک گروه چهار نفره از دانش آموزان اقدام به انجام بازی می نمایندو مهارت کار گروهی و اجتماعی را فرا خواهند گرفتو این طرح چهارشنبه هر هفته تا پایان سال تحصیلی در زنگ های تفریح به اجرا گذاشته می شود.
/خبرنگار :جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار