زنگ مهر عاطفه‌ها با هدف آموختن مهارت نیکوکاری به دانش‌آموزان برگزار می‌شود

نطنز، اصفهان (پانا) - امام جمعه شهر  نطنز درمراسم نمادین مهر عاطفه ها ، با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها که امسال به دلیل تقارن با ایام محرم با عنوان مهر عاطفه‌ها نامگذاری شده، آیینی برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی است زیرا ایرانی‌ها در زمینه دوستی و همدلی و برقراری ارتباط سرآمد هستند.

کد مطلب: ۸۵۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر عاطفه‌ها با هدف آموختن مهارت نیکوکاری به دانش‌آموزان برگزار می‌شود

مراسم زنگ مهر عاطفه ها در مدارس شهرستان نطنز و به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه احسان 2 با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام امینی امام جمعه شهر نطنز در این مراسم با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها که امسال به دلیل تقارن با ایام محرم با عنوان مهر عاطفه‌ها نامگذاری شده، آیینی برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی است زیرا ایرانی‌ها در زمینه دوستی و همدلی و برقراری ارتباط سرآمد هستند.

وی افزود: با ورود دین اسلام به ایران، همدلی و مهربانی ایرانی‌ها با اخلاق و نیکوکاری عجین شد و فرهنگ ایرانی اسلامی شکل گرفت که این فرهنگ موتور محرک پیشرفت میهن اسلامی بود.

چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز در این مراسم گفت: این مراسم با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می گردد و این مراسم با هدف آموختن مهارت نیکوکاری به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش یکی از وظایف آموزش و پرورش را آموزش مهارت زندگی به دانش‌آموزان دانست و گفت: برای مشارکت دانش‌آموزان در مهارت نوعدوستی بیش از ۳۰۰۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

وی در ادامه خاطر نشان نمود کمکهای جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت مدیریت آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند و حتی به تشخیص مربیان در همان مدرسه توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار