مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

نقش دانش آموزان عضو در «اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» چشمگیر است

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از نقش چشمگیر دانش آموزان عضو در «اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش دانش آموزان عضو در «اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» چشمگیر است

جلسه شورای معاونین با موضوع بررسی عملکرد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و نیز عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای حادثه تروریستی اهواز از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به تروریست ها و مزدوران دشمن، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در ادامه از فعالیت‌های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سپاسگزاری کرده و گفت: همه دانش‌آموزان عضو در این اتحادیه پر انرژی، مستعد و متعهد هستند. وی با اشاره به چشمگیر بودن نقش دانش آموزان عضو در این اتحادیه گفت: حضور هر یک از این دانش آموزان در مدارس باعث الگوسازی برای دانش آموزان دیگر خواهد بود که البته این می توانند نقش تربیتی و فرهنگی ارزنده‌ای را در مدارس ایفا نماید. گوهری راد در ادامه، شناخت اهداف و سیاست های این اتحادیه را مورد تاکید قرار داد و آن را تسهیل گر فعالیت های این اتحادیه دانست.


حسین احمدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های این اتحادیه ارائه داد و گفت: زبده یابی و زبده پروری، فعالیت‌های پرورشی، برگزاری اردوهای تشکیلاتی، اردوهای جهادی و بزرگداشت مراسمات مذهبی از مهمترین اقدامات و فعالیت های این اتحادیه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این اتحادیه بازوی معاونت پرورشی و فرهنگی می باشد اذعان داشت : ۵۰۰ دانش‌آموز زبده دختر و ۵۰۰ دانش آموز زبده پسر از اعضای این اتحادیه هستند که تاثیر گذاری بر روی دیگر دانش اموزان با آموزش دهی همین فراگیران صورت خواهد پذیرفت.

سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان در این جلسه بیان کرد: تشکل سازی در مدارس به عنوان یک اصل است و بدون این امر مهم، امکان انسجام سازی در دانش آموزان باورمند وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: رویکرد ما حفظ استقلال در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان است و تمام تلاش ما حمایت از فعالیت‌های این اتحادیه می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی در ادامه افزود: نظارت و اصلاح امور هم یکی دیگر از برنامه ها و رویکردهای ما است تا اهداف مورد انتظار در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به درستی محقق شود.

قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه گفت: اعتقاد همه ما، باور به فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است زیرا این اتحادیه میراث ماندگار حضرت امام(ره) بوده و نگاه ما نگاهی حمایتی به برنامه های این اتحادیه است.

وی ادامه داد: ما برای تامین نیروی انسانی و کمک برای تجهیزات مورد نیاز این اتحادیه تلاش و سعی خود را بیش از پیش خواهیم داشت.

سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مورد انتظار ماست و ما اعتقاد داریم که هماهنگی و همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با معاونت آموزش ابتدایی سبب هم افزایی بیشتر خواهد شد.

در ادامه این جلسه ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با توجه به استقرار پایه دوازدهم گفت: توجیه همکاران اداری و آموزشی و نیز برگزاری جلسات متعدد جهت تبیین موضوع صورت پذیرفته است.

وی نشست استانی برای کتاب های نونگاشت، دوره تربیت مدرسین میانی به تعداد ۲۵۰ نفر در گرگان و برگزاری ۶۴ کارگاه آموزشی در شهرستان های استان گلستان را از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه بر شمرد و افزود: با توجه به این اقدامات هنوز در بحث اولیا و دانش آموزان نیازمند اقدامات و فعالیت های جدی تر و بیشتری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار