استاندار قزوین تاکید کرد:

برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، همه به میدان بیایند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب،باید فضا و بستری فراهم شود که همه به میدان بیایند.

کد مطلب: ۸۵۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، همه به میدان بیایند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، «عبدالمحمد زاهدی» در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در این مدت با صلابت و استوار به راه خود ادامه داده و همچنان به موفقیتهای بیشتری خواهد رسید.
استاندار با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان انتقال یابد و این نسل در جریان اقدامات و خدمات نظام قرار گیرد، اظهار داشت:جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوه هرچه تمام تر و با حضور گسترده مردم برگزار شود.
وی اظهار داشت: باید تلاش شود تمامی اقشار تاثیرگذار جامعه به میدان بیایند و از ظرفیت هنرمندان برای بیان دستاوردهای انقلاب کمک گرفته شود.
وی افزود: اقشار تاثیرگذار جامعه، اصناف، فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران باید به صحنه بیایند و در تولید آثار کمک کنند.
استاندار قزوین بیان کرد: همه مدیران باید تلاش کنند برنامه ها و اقدامات انجام شده در دوران انقلاب به همه اقشار مردم ارتباط داده شود و چتر گسترده تری بر روی اقشار داشته باشیم، نطامی که بعد از چهل سال با همه سختی ها در طول چهل توانسته به روند روبه پیشرفت خود را ادامه دهد باید قدردان آن باشیم.
استاندار گفت: باید یک نشست اجرایی تشکیل شود و در آن مسئولیت هریک از دستگاه ها مشخص و تقسیم کار شود تا بتوان نتیجه مناسبی به دست آورد.
استاندار گفت: جشن چهل سالگی انقلاب باید شکوه هرچه تمام تر برگزار شود تا دشمن نا امید شود و در این میان بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان ضروری است تا این گروه نیز در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
زاهدی یادآورشد: با برگزاری با شکوه جشن انقلاب به دنیا نشان خواهیم داد ملت در برابر توطئه ها ایستاده است و با صلابت همه نقشه ها را خنثی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار