طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

حمید حاتمی به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان معرفی شد

زنجان (پانا)-طی حکمی از سوی مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، حمید حاتمی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان شد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حمید حاتمی به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان معرفی شد

مراسم معارفه حمید حاتمی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و تکریم از زحمات مجید دویرانی مدیر سابق این مجموعه، با حضور مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه انجام شد.

در این مراسم رشتچی با تبریک سمت جدید به حمید حاتمی و تشکر از زحمات سه ساله مجید دویرانی، گفت: تغییرات مدیران امری طبیعی است و ما باید بکوشیم این امر به کیفیت‌بخشی روند تعلیم و تربیت انجامیده و رضایت عموم مردم و همکاران را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اهمیت نیروی انسانی غنی در فرایند یک مدیریت موفق، افزود: به حمدالله بدنه آموزش و پرورش مملو از نیروهای نخبه و توانمند است و ما باید به شناسایی و استفاده از ظرفیت آنان اهتمام داشته باشیم.

در ادامه مجید دویرانی مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه یک، ضمن تشکر و طلب حلیت از کلیه همکاران و مخاطبین آموزش و پرورش، گفت: گسترده ترین نهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران آموزش و پرورش است و کار در این نهاد وسیع، تلاش های مجدانه و شبانه روزی خود را می طلبد.

وی با اشاره به گزارش عملکرد این اداره در سه سال تصدی این پست، افزود: طی این سال ها به اتفاق همکاران ارجمند و ساعی خود در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در حد توان کوشیدیم تا رضایت همکاران، دانش آموزان، اولیا و سایر مراجعین را تأمین کنیم.

همچنین حمید حاتمی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک نیز در این مراسم، با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل، گفت: از خداوند بزرگ خواستارم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت و توانمندی همکاران، در جهت حفظ جایگاه ویژه آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آن و نیز در حفظ و رعایت شأن و منزلت معلمان عزیز و تلاش در جهت ارتقای آن بکوشیم.

حاتمی ادامه داد: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش با مشارکت کلیه کارشناسان، فرهنگیان و صاحب نظران در جهت عملیاتی کردن سند تحول بنیادین و تحقق اهداف سازمانی موفق باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات مجید دویرانی، ابلاغ حمید حاتمی توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار