اپلیکیشن بشری ویژه فرهنگیان و معلمان سراسر کشور

کرمانشاه ( پانا) - مرکز ملی پاسخ‌گویی به ﺳﺆالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نرم‌افزار اندروید بشری ویژه معلمان سراسر کشور را به منظور دست‌یابی آسان به پاسخ ﺳﺆالات و شبهات دانش‌آموزی، تدوین و در معرض فضای مجازی قرار داد.

کد مطلب: ۸۵۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن بشری ویژه فرهنگیان و معلمان سراسر کشور

مرکز ملی پاسخ‌گویی به ﺳﺆالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری قطب‌های راهبری فکری و فرهنگی و در راستای تعمیق باورهای دینی، سرویس مشاوره و پاسخ‌گویی ویژه‌ای را برای نخبگان فرهنگی، معلمان، مربیان، امامان جماعت و سایر فعالان فرهنگی تولید و روانه بازار کرد.

بر پایه این گزارش، پاسخ‌گویی در این سامانه در شش گروه قرآن، حدیث، اعتقادات، اخلاق، مشاوره و تاریخ، توسط کارشناسان فرهیخته به صورت مستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خو اهد شد.

برای دست‌یابی به اپلیکیشن بشری با مراجعه به کافه بازار اندروید و جستجوی واژه‌ی بشری، فرآیند نصب انجام خواهد شد و جهت عضویت در مراحل دسترسی به اطلاعات این سامانه، نیازی به درج اطلاعات و مشخصات فردی نیست و تنها با پر کردن فیلدهای ستاره‌دار امکان دست‌یابی و به محتوای آن و نیز تبادل ﺳﺆالات، شبهات و پاسخ‌های آن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح انتقادات و پیشنهادات خود، با شماره 02537174190 همه روزه از ساعت 9 الی 13 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار