معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان

شرکت 70درصد دانش آموزان گلستانی در ورزش صبحگاهی

گرگان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان از شرکت 70درصد دانش آموزان گلستانی در ورزش صبحگاهی خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 70درصد دانش آموزان گلستانی در ورزش صبحگاهی

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه گلستان حضور یافته و اظهار داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع ورزشی، تمام توان خود را برای ارتقاء سلامت جسم و روان دانش آموزان انجام خواهد داد.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت زیستی و بدنی یکی از عرصه های ایست که بر ارتقاء آمادگی و جسمانی سلامتی و حفظ و نگهداری آن تاکید موکد دارد لذا معاونت تربیت بدنی و سلامت با نصب العین قرار دادن شعار تحصیل، تهذیب، ورزش در راستای سندتحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت نموده و هدف برنامه ریزی و اجرای درس تربیت بدنی تامین و تجهیز امکانات ورزشی، متناسب سازی فضاهای ورزشی ارتقاء کانون های حرکات اصلاحی و تامین و بکارگیری نیروی استانی متخصص و رقابت های ورزشی مدارس از تمام ظرفیت ها بهره می برد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان، مهمترین اقدامات انجام شده را به صورت ذیل برشمرد:

به منظور کیفیت بخشی درس تربیت بدنی اقلام و تجهیزات ورزشی مورد نیاز جهت استفاده دانش آموزان با اعتباری بالغ بر 700میلیون تومان خریداری شده و در طی 2 مرحله برای مناطق محروم و کم برخوردار ارسال گردید.

جهت ایمن سازی فضاهای ورزشی 100هزار متر مربع فضاهای مدارس ، با کمک نوسازی مدارس آسفالت و به بهره برداری رسید.

المپیاد ورزشی در سال تحصیلی 97-96 با شرکت حدود 130هزار دانش آموز در مدارس مجری طرح برگزار شد.

212هزار نفر از دانش آموزان در مراسم ورزش آغازین شرکت نمودند که این تعداد 70درصد جامعه آماری دانش آموزان را تشکیل می دهند لذا با استفاده از ظرفیت نهضت داوطلبی و همکاران، امیدواریم 100 درصد دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

به منظور تحقق بخشیدن به روابط والد و فرزند 45 هزار نفراز والدین در مسابقات مادر و دختر، پدر و پسر شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار