مدیر کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

اعزام 5 هزار دانش آموز قمی به سرزمین راهیان نور

قم (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در سال تحصیلی جدید حدود 5 هزار دانش آموز قمی عازم سرزمین راهیان نور جنوب کشور خواهند شد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 5 هزار دانش آموز قمی به سرزمین راهیان نور

حمید رضا شیخ الاسلام در جلسه ستاد برنامه ریزی سپاه سرافراز حضرت علی بن ابیطالب «علیهم السلام» که با حضور سردار احمدی فرماندهی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه و هم چنین جمعی از معاونین و رؤسای ادارات اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم در محل فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب «علیه السلام» برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبد الله الحسین «علیه السلام» گفت: برنامه راهیان نور همواره جزء لاینفک اقدامات آموزش و پرورش بوده و در تحقق شایسته آن با تمام توان تلاش می کنیم.

وی تأثیر گزاری این سفر را بی نظیر دانست و تصریح کرد: با توجه به اثر گذاری این سفر ماندگار شایسته است اردوی راهیان نور هر ساله برای مدیران مدارس مرتبط نیز فراهم گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با تشریح شرایط اقتصادی کشور و نامناسب بودن وضعیت اقتصادی برخی از خانواده ها افزود: باید با مدیریت و برنامه ریزی صحیح در هزینه ها صرفه جویی شود تا مقدمات این اردو با آرامش خاطر فراهم گردد.

وی بیان داشت: اردوی راهیان نور در استان قم از بیستم آبان ماه ویژه پسران و دختران مقطع متوسطه دوم آغاز خواهد شد که امید داریم همچون گذشته پیام های ماندگار را برای جامعه و خانواده از سوی دانش آموزان منتقل نماید.

شیخ الاسلام با تأکید بر اینکه 13 آبان ماه مصادف اب چند مناسبت ضد آمریکایی است تصریح کرد: امسال دانش آموزان و فرهنگیان عزیز قمی بیش از گذشته در صحنه راهپیمایی این روز حاضر خواهند شد تا به دنیا اثبات نماند علیرغم مشکلات اقتصادی و اعمال تحریم های ناجوانمردانه همچنان به اعتقادات خود پایبند و برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی و دفاع از کیان خویش استوار شد.

وی یکی از افتخارات آموزش و پرورش کشور و به ویژه استان قم را حماسه بزرگ 13 آبان دانست و افزود: در این زمینه برنامه ریزی های لازم را تحت عنوان کمیته ی فعال 13 آبان خواهیم داشت و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شیخ الاسلام در پایان سخنان خود دفاع از ارزش ها و نظام را از اوجب واجبات دانست و گفت: ما باید به پاس قدردانی از مجاهدت های ایثارگران عزیز و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و شهیدان گرانقدر مداقع حرم با تمام وجود در صحنه ها حضور یابیم و با بیعت از فرامین رهبری عزیزمان و گذر از سختی های کنونی از کشور عزتمند خود پاسداری نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار