مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

توزیع یک جفت لاستیک دربین بیش از 2هزار دستگاه ناوگان استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از توزیع یک جفت لاستیک بین 2هزار و 250 دستگاه ناوگان دراستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع یک جفت لاستیک دربین بیش از 2هزار دستگاه ناوگان استان اردبیل

علی رحمتی در جمع خبرنگاران از توزیع یک جفت لاستیک بین 2هزار و 250 دستگاه ناوگان دراستان اردبیل خبر داد و گفت: تعدادی لاستیک بصورت سهمیه و در مرحله اول توزیع شده است.

وی اظهارکرد: در راستای درخواست رانندگان مبنی بر توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک 7هزار ثبت نام تاکنون انجام شده است که این درخواست‌ها به سازمان راهداری کشور ارائه و اعلام نیاز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود: به محض اینکه سهمیه دوم از سوی سازمان صنعت معدن وتجارت کشور اعلام شود بین مابقی رانندگان توزیع خواهد شد.

عضوشورای اداری استان اردبیل گفت : 11هزار راننده با بیش از 7هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان و نقل استان اردبیل فعالیت می کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه در 6ماهه امسال بیش از 2میلیون تن کالا و بار به سراسر کشور حمل شده است، تصریح کرد: با تلاش رانندگان وضعیت حمل بار در استان کاملا عادی و روان است، بطوریکه از روز اول مهر ماه بیش از 90 درصد بارها بدون هیچگونه مشکل و موانع به همه استان‌های کشور ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار