دانش آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مهربانی هم نوعان خود هستند

یاسوج(پانا) ـ جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها با حضور مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در محل دفتر مدیر مدرسه دخترانه هاجر شهر یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مهربانی هم نوعان خود هستند

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه که با حضور نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و مسؤلین مدرسه دخترانه هاجر برگزار شد،هدف از این جلسه را بررسی و هماهنگی جهت هرچه باشکوه برگزار شدن جشن عاطفه ها در سال جاری دانست و اظهار داشت: این سنت حسنه هر ساله همزمان در مدارس سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می‌گردد و امسال نیز همانند سالهای گذشته انشاءاله هر چه باشکوهتر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

سید نظام مرادی با بیان اینکه همه وظیفه داریم به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه باید به یاری نیازمندان خصوصا دانش آموزان بی بضاعت بپردازیم و در حد توان تلاش کنیم این دانش آموزان به دلیل کمبودات مالی، از تحصیل محروم نشوند.

وی اذعان داشت: مبالغ جمع آوری شده در مدارس شهرستان، در همان مدرسه،برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و آموزشگاه استفاده خواهد شد.
مرادی با دعوت از رسانه ها و خبرنگاران جهت پوشش خبری این مراسم گفت: رسانه ها در برگزاری پرشور جشن عاطفه ها نقش بسیار مهمی دارند.

گفتنی است زنگ عاطفه ها روز چهارشنبه 11 مهر همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این جشن در شهر یاسوج به صورت نمادین در مدرسه دخترانه هاجر واقع در خیابان شاهد 28 راس ساعت 8/30 با حضور مسؤلین استانی و محلی برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار