در برنامه‌ ی حالا خورشید صورت پذیرفت؛

تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر موفق دانش آموز رتبه دومی کنکور سراسری رشته علوم انسانی سراوان معتقد است: موفقیت دانش آموزانش یک نفره و به تنهایی نبوده است بلکه با کمک یک مجموعه"همانند در کنار هم قرار دادن بخش های مختلف یک پازل" بوده است؛ به این جهت از مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش سراوان و معلمان مدرسه اش تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

عبدالله رئیسی دارای رتبه دوم کنکور سراسری رشته علوم انسانی از سراوان در جنوب این استان به همراه نظرمحمداربابی مدیر موفق مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان با حضور در برنامه ی (حالا خورشید) در گفتگوی مدرسه ایران شرکت کردند و از مدیرکل آموزش و پرورش استان، شهرستان و دبیران آن مدرسه تقدیر و تشکر کردند.

رئیسی در این گفت‌وگو اظهار کرد: نحوه تدریس دبیران و برنامه های خوب مدرسه و اعتمادی به نفسی که مدرسه در من ایجاد کرد و زحمات معلمان و مدیرکل آموزش و پرورش و شهرستان سراوان از عوامل موفقیتم در کنکور سراسری است

وی افزود: از هیچ موسسه علمی استفاده نکردم، جز دانش آموزان شبانه روزی مدرسه نمونه شهید مطهری بودم و توصیه ام به دانش آموزانآن است که خودشان را باور کنند و خودشان را پیدا کنند زیرا با خود باوری می توانند موفق شوند.

نو دانشجومعلم شادبودن دانش آموزان راحاصل ارتباط صمیمی دانش آموزان ومعلمان دانست وادامه داد: همکاری دانش آموزان، اولیا و مدرسه می تواند موفقیت های بزرگی را در پی داشته باشد، لذا دانش آموزان باید هر یک با خودشان سنجیده شودنداز تلاش های وزیر تشکر ویژه دارم از مدیر مدیرکل و سایر معلمان و خانواده تشکر می کنم.

رئیسی افزود: چون به معلمی علاقه دارم این رشته را انتخاب کردم در فرم انتخاب رشته تا اولویت چهارم همه را معلمی را انتخاب کردم.

همچنین مدیر موفق سراوانی این دانش آموز معتقد است که موفقیت دانش آموزانش یک نفره و به تنهایی نبوده است بلکه با کمک یک مجموعه همانند در کنار هم قرار دادن بخش های مختلف یک پازل بوده است، به این جهت از مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش سراوان و معلمان مدرسه اش تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: تنها راه موفقیت دانش آموزان، اعتماد دانش آموزان به معلمان ومدرسه خودشان است، نه صرف هزینه های سنگین.

مدیر موفق سراوانی نیز در این گفت‌وگو با اشاره به گردش مالی بالای موسسات علمی اظهار کرد: تنها راه موفقیت دانش‌آموزان، اعتماد دانش آموزان به معلمان ومدرسه خودشان، نه صرف هزینه های سنگین در موسسات علمی است.

وی از قبولی 16 دانش آموز در رشته پزشکی و یک نفر نیز در رشته داروسازی از جمع کلاس 30 نفره مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان در کنکور سراسری امسال خبر داد و افزود: موفقیت هایی که اتفاق افتاد مرهون تلاش همه عوامل بوده است اهم از ستادی ، مدرسه، معلمان واولیا؛ لذا پشتیبان بچه ها خود معلمان هستند و از ظرفیت خود مدرسه استفاده می کنیم.

نظر محمد اربابی از کسب 30 رتبه زیردهزار در کنکور امسال توسط دانش آموزان مدرسه نمونه شهید مطهری خبر داد و گفت: معلمان مدرسه مطهری اغلب خدایی کار می کنند و پولی نمی گیرند، در سال جاری 25 نفر تربیت معلم و 17 نفر در رشته پزشکی در دانشگاه های کشور پذیرفته شدند.

وی دوری از نتیجه گرایی را از جمله برنامه های مدرسه اش بر شمرد و افزود: دانش آموزان را تنها با عملکرد خودشان مقایسه می کنیم نه با سایر افراد زیرا معتقدم هر دانش آموزا استعدادی دارد که سایرین آن را ندارند.

مدیر مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان از ارائه گزارش رشد علمی و تربیتی دانش آموزان به اولیا در پایان هرماه خبر داد و آن را یکی از عوامل موفقیت دانش آموزانش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار