مشکلات مالیاتی مدیران رسانه‌ها بررسی می‌شود

تهران (پانا) - کارگاه آموزشی مباحث امور مالیاتی ویژه مدیران رسانه‌ها در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مالیاتی مدیران رسانه‌ها بررسی می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به درخواست‌های متعدد رسانه‌ها و مشکلات مالیاتی موجود و به پیشنهاد مشاور امور مالیاتی، کارگاه آموزشی ویژه مدیران رسانه‌ها برگزار می‌شود.

در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آمده است: «با توجه به این که قانون مالیات‌های مستقیم در تاریخ 1397.4.31 اصلاح و ابتدای سال 1395 به مرحله اجرا گذاشته شده و با عنایت به اصلاحیه مواد و مفاهیم جدیدی که مطرح شده (به ویژه ماده 146 مکرر موضوع به نرخ صفر منظور نمودن برخی معافیت‌ها و حذف مالیات نویسی به رسم علی‌الرأس)، عدم آشنایی با این مقررات و تنظیم اظهارنامه مالیاتی غیرواقع، می‌تواند موجب محرومیت کلی از معافیت مالیاتی و در نتیجه اعمال جرائم قابل توجه شود.

بر این اساس و به منظور اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و آشنایی با قوانین و مقررات جدید، کارگاه آموزشی در روز یکشنبه 15مهرماه در ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، برگزار می‌شود»

مدیران رسانه‌ای علاقمند به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان ساعت اداری 4شنبه 11مهرماه، با شماره تماس 84095234 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار