مشکلات کامیون داران در نشست با استاندار همدان بررسی شد

همدان (پانا) - استاندار همدان در نشستی با نمایندگان کامیون داران این استان ضمن بررسی مشکلات و مسایل این صنف دستور لازم را برای پیگیری مطالبات و خواسته های آنها صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات کامیون داران در نشست با استاندار همدان بررسی شد

محمد ناصر نیکبخت در جمع نمایندگان صنف کامیون داران همدان با اشاره به دستاوردهای غرور انگیز دولت جمهوری اسلامی در شورای امنیت عنوان کرد که بدون تردید با عبور از این دوره گذار اقتصادی، شرایط کنونی را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی افزود: مسئولان و اقشار مختلف مردم باید با ایجاد وحدت و همراهی بیشتر کمک کنند این شرایط اقتصادی نامتعادل را پشت سر بگذاریم.
نیکبخت توجه عملی به اقتصاد مقاومتی، بهره گیری و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در کشور را در شرایط نوسان اقتصادی که عامل اصلی آن تحریم های دشمنان است ضروری دانست.
وی خطاب به برخی شهروندان تاکید کرد که در شرایط کنونی ضرورتی به خرید انبوه و انبار کردن ارزاق نیست و دولت تدابیر لازم برای تامین و عرضه تمام نیازهای عمومی را اندیشیده است.
استاندار همدان در این نشست به خواسته های کامیون داران اشاره کرد و گفت: پیرو اعلام مسئولان امر بزودی لاستیک وارداتی در کشور و به تبع آن در همدان توزیع خواهد شد.
وی همچنین از اداره کل صنعت، معدت و تجارت خواست با نظارت بیشتر بر بازار عرصه محصولات به ویژه نیازهای صنف کامیون داران ، مانع فعالیت اخلالگران در بازار شود.
گتنی است، 13هزار و 90 کامیون در استان وجود دارد که تعداد کامیون های استان 17.5 درصد کامیون های کشور است که بزرگترین مشکل آنها فرسودگی است به طوریکه میانگین عمر کامیون ها به 25 سال می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار