مقایسه انتقادی 500 دوربین دختریاب استادیوم آزادی و نبود یک دوربین در پشت جایگاه رژه اهواز

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: همه باید مواظب باشیم که راه را به انحراف نرویم مشکل اصلی ما غفلت از راهبرد جنگ سرد دشمنان است

تهران (پانا) – رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی کشور را غفلت از راهبرد جنگ سرد دشمنان و اقدامات تبلیغاتی آنان علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مقایسه  انتقادی 500 دوربین دختریاب استادیوم آزادی و  نبود یک دوربین در پشت جایگاه رژه اهواز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب، در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به دوربین‌های کارگذاشته شده برای شناسایی دخترانی که قصد ورود به استادیوم آزادی به هنگام دربی را داشتند اظهار کرد: 500 دوربین نصب شده تا دختران پسرنما را بازداشت کند ولی وقتی مشغول بررسی فیلم حادثه تروریستی اهواز بودم با خودم گفتم که ای کاش این دوربین‌ها در پشت جایگاه حادثه نصب شده بود.

او ادامه داد: همه باید مواظب باشیم که راه را به انحراف نرویم مشکل اصلی ما غفلت از راهبرد جنگ سرد دشمنان است طوری که مردم مدینه فاضله را در کشورهای مهاجم بجویند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بزرگ‌ترین خدمت به ملت جلوگیری از تکمیل حلقه محاصره کشورهای اسرائیل، عربستان سعودی و آمریکای ترامپ است.

این نماینده مجلس با اشاره به نشست شورای امنیت ملل متحد نیز گفت: نشست شورای امنیت به‌وضوح نشان داد جهان، آمریکا نیست و آمریکا نیز ترامپ نیست. امروز ایران در زمره 20 اقتصاد برتر جهان است ولی همه باید بدانیم که بزرگ‌ترین آفتی که کشور ممکن است با آن مواجه شود آفت تحریم و ایجاد رانت‌های قدرت و ثروت است.

او ادامه داد: هنوز سرنوشت افرادی چون ضراب و زنجانی مشخص نشده ولی عده‌ای برای تحریم شدن دوباره ایران و استفاده از رانت‌های قدرت و ثروت دندان تیز کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: قوه قضائیه هر هفته لیستی از محکومان بازداشت شده را ارائه می‌دهد ولی شفاف نبودن روند بازگشت اموال به بیت‌المال شائبه‌هایی را ایجاد کرده و ادامه دار شدن این مسائل به این معنی است که دانه درشت‌ها همچنان ادامه دارند. مسئولان باید همیشه موضع شفاف خود را اعلام کنند و از هدر رفتن عمر و سرمایه کشور جلوگیری به عمل آورند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود به مظلومیت مجلس در مورد موضع FATF و لوایح چهارگانه در ارتباط با آن اشاره کرد و گفت: هنوز موضوعی تحت عنوان FATF در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده و آنچه مطرح است 4 لایحه در ارتباط با آن است که در صورت تصویب توصیه‌های FATF به‌صورت کامل برطرف خواهد شد و بهانه‌ها علیه ایران از بین می‌رود.

او در مورد پیامک‌های تهدید آمیز به نمایندگان درباره لوایح مرتبط با FATF نیز بیان کرد: امروز تمام نمایندگان پیامک‌های مختلفی از توصیه تا تهدید دریافت می‌کنند مجلس اینجا مظلوم واقع شده است مسئولان دولت، اعضای شورای امنیت و مجمع تشخیص مصلحت نظام به مجلس بیایند و موضع خود را درباره FATF اعلام کنند. سپس نمایندگان رای خود را شفاف به این موضوع اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار