کلنگ زنی احداث ساختمان جدید کلانتری زواره

اردستان، اصفهان (پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین شهرستان کلنگ شروع عملیات احداث ساختمان جدید کلانتری بخش زواره به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی  احداث ساختمان جدید کلانتری زواره

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در این مراسم اظهارکرد: ساختمان قدیمی کلانتری بخش زواره از قدمت بالایی برخوردار بود و طی توافق‌های صورت گرفته به شهرداری این شهر واگذار گردید.

غلامرضا هاشمی زاده اظهار کرد: ساختمان جدید کلانتری بخش زواره در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با زیربنای 500 مترمربع احداث می شود.

وی افزود: اعتبار اولیه شروع این طرح که از محل واگذاری ساختمان قبلی کلانتری بخش زواره به شهرداری این شهر تامین شده مبلغ 120 میلیون تومان است که جهت تکمیل نیازمند 800میلیون تومان اعتباردیگر است.

فرمانده انتظا‌می اردستان تصریح کرد: ساختمان فعلی بیش از 50 سال قدمت دارد که از استحکام و امنیت لازم برخوردار نبود و تخلیه شده است .

سرهنگ هاشمی زاده خاطرنشان کرد: این ساختمان اکنون در بافت مسکونی و در کنار مسیر قطار واقع شده و باید به محل مناسب‌تری منتقل شود که با همکاری شورای اسلامی شهر زواره به شهرداری واگذار و ساختمان جدید با وجه دریافتی از شهرداری شروع به احداث می‌شود.

وی تاکید کرد‌: در حال حاضر کلانتری زواره در محل استیجاری مستقر و به مردم خدمات دهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار