روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان آوج خبر داد؛

دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است

قزوین (پانا) - به مناسبت هفته دفاع مقدس افتخاری مدیر آموزش و پرورش به همراه هئیت همراه به دیدار خانواده شهید اسماعیل علمشاهی رفتند.

کد مطلب: ۸۵۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است

علی افتخاری مدیر آموزش و پرورش آوج،عباس افتخاری کارشناس ارزیابی عملکرد، امین رحمانی کارشناس شاهد و علیرضا خدابنده لو فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید اسماعیل علمشاهی رفتند.

افتخاری مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است که باید همه مسئولان و آحاد مردم قدردان زحمات شهدا و خانواده گرامی آنان باشند .

وی تاکید کرد امروزه امنیت و آرامش نعمتی است که با خون شهدا به دست آمده است .

افتخاری بیان کرد باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد تا هیچ کشوری فکر تعدی و تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد .

خلاصه ای از زندگی نامه ی شهید، شهید اسماعیل علمشاهی در هفدهم اسفند ماه سال 1346 در آوج از توابع شهر قزوین متولد شد . پدرش محمد علی و مادرش ساره نام داشت . تحصیلات خود را تا پایان راهنمایی ادامه داد و پس از آن به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام گشت .

سرانجام در سال 1367 در فکه بر اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای محل تولدش به خاک سپرده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار