مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان :

همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در مدارس استان اصفهان برگزار می شود

اصفهان(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان :در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، به رسم نیکوکاری و نوع دوستی، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس استان اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در مدارس استان اصفهان  برگزار می شود

عباس زهیری در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه در بیش از شش هزار مدرسه استان اصفهان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان اصفهان خبر داد و افزود: در جشن عاطفه‌ها صرفا جمع آوری کمک های نقدی مدنظر نیست بلکه هدف اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق در سطح جامعه است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز استان در برگزاری این مراسم مشارکت دارند، ادامه داد: همچنین علاوه بر دانش آموزان کادر مدارس از جمله مجموعه مدیریت و معلمین گرامی نیز در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت فعال دارند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی و انجمن اولیاء و مربیان برای ترویج کار خیر در مدارس می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار