دیدارشهردار منطقه بیست با اعضای هیات امنای امامزاده عبدالله (ع) شهرری

شهرری (پانا) - در جلسه دیدارشهردار با اعضای هیات امنای امامزاده عبدالله (ع) بر همکاری و تعامل شهرداری منطقه 20 با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری تاکید شد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدارشهردار منطقه بیست با  اعضای  هیات امنای امامزاده عبدالله (ع) شهرری

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در دیدار اعضاء هیات امنای امامزاده عبدالله (ع) شهرری گفت: بهسازی و آمایش آستان امامزاده عبدالله (ع) در توسعه گردشگری مذهبی شهرری موثر خواهد بود.

وی در ادامه اماکن تاریخی و مذهبی شهرری را فرصتی مناسب برای توسعه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی برشمرد و گفت: شهروندان منطقه 20 با ابلاغ و اجرای طرح بهسازی امامزاده عبدالله(ع) از این امامزاده و آرامستان قدیمی که سبب رونق اقتصادی و افزایش ارزش افزوده برای آنها خواهد شد ، بهره مند می شوند.

افشار به «طرح آمایش امامزاده عبدالله (ع)» که از سوی سازمان مشاور معماری و شهرسازی مطالعه و برنامه ریزی شده است اشاره کرد و گفت: امید است طی هفته آتی ، معرفی کامل این طرح از سوی مشاور ، با حضور اعضای هیئت امنا و متولیان امر صورت گیرد.

شایان ذکر است ،در این جلسه اعضای هیات امنای امامزاده عبدالله (ع) با تاکید بر همکاری و تعامل شهرداری منطقه 20 با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری که متولی آرامستان امامزاده عبدالله (ع) است خواستار رفع مشکلات فضای سبز پیرامون آستان و معضلات آرامگاه های خانوادگی مخروبه و فرسایشی شدندو در ادامه معرفی و شناساندن شخصیت‌های مهم و نامی کشور که در این آرامگاه به خاک سپرده شده اند امری ضروری عنوان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار