سردار نقدی عنوان کرد:

عظمت و قدرت ایران اسلامی نتیجه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب

قم (پانا)- سردار نقدی در پیش از خطبه های نماز جمعه قم عظمت و قدرت ایران اسلامی را نتیجه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۸۵۷۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عظمت و قدرت ایران اسلامی نتیجه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب

سردار محمدرضا نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، با اشاره به دوران تاریک و سیاه دوران شاهنشاهی اظهار داشت: در این دوران شاهان متجاوز و جنایتکار اقدام به سرکوب ملت کرده و اجازه نمی‌دادند حکومت در دست مردم قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در زمان انقلاب اسلامی ولایت الهی حاکم شد و تحولات بزرگی به نفع مردم رقم خورد، افزود: امروز شاهد موفقیت‌های بی‌شماری ازنظر علمی هستیم و امروز ملت عزیز ایران در رتبه‌های برتر علمی جهان قرار دارند، درحالی‌که بسیاری مردم ایران در زمان پهلوی بی‌سواد بودند و نمی‌توانستند حتی اسم خود را بنویسند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تحولات بی‌بدیلی را در کشور به وجود آورد و کشوری که در عرصه‌های مختلف سلامت، کشاورزی و فرهنگ دارای عقب‌افتادگی‌های بسیاری بود، امروز ماهواره به فضا می‌فرستد.

سردار نقدی عظمت و قدرت ایران اسلامی را نتیجه پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت عزیز ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در جنگ تحمیلی هشت‌ساله در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستاد و از این معرکه سربلند بیرون آمد.

وی کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی آمریکا و کشورهای مرتجع عرب به عراق در جنگ هشت‌ساله علیه ایران را مورداشاره قرار داد و گفت: کشورهای قدرتمند دنیا پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار بعثی‌ها قرار می‌دادند و همه رسانه‌های جهان از صدام حمایت می‌کردند. درسی که در این سال‌ها یاد گرفتیم این بوده که اگر مدیران کشور نگاه به درون داشته‌ و روحیه خودباوری را در مردم تقویت کنند، به پیروزی رسیده و در برابر دشمن می‌توانند ایستادگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار