رئیس شورای اسلامی شهر قدس :

پیشرفت امور کشوردر گرو شفاف سازی است

شهر قدس (پانا) - رئیس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه رادیو شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوار یادمان دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در حال اجراست حضور یافت.

کد مطلب: ۸۵۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت امور کشوردر گرو شفاف سازی است

نقی علی وند رئیس شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: با توجه به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولین الزامی است. رمز پیروزی انقلاب اسلامی، شفاف سازی و در میان گذاشتن امور با مردم بود و هر جایی که مسئولین در کنار مردم حضور داشتند قطعا کارها به خوبی پیشرفت داشته و هر زمانی که فاصله ای بین آنها ایجاد شد بر مشکلات افزوده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به یکی از مشکلات شهر که آن وجود یک شهرداری با منابع محدود و نیازهای نامحدود است افزود: با توجه به همه این مسائل سعی داریم با همت مسئولین شهر در کنار مردم بتوانیم مشکلات و نیازهای شهر را برطرف کنیم.

وی در این باره توضیح داد: از جمله برنامه هایی که در پیش رو داریم، ایجاد چهار فرهنگسرا، در محله های ابتدای خیابان بیست متری شهرک عزیزی و خیابان استقلال و ساخت دو فرهنگسرای دیگر در نقاط دیگر شهرستان در دستور کار است.

علی وند عنوان کرد:در دوران هشت سال دفاع مقدس هم خانواده ها علاوه بر اینکه فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، سعی می کردند کمک های مالی را نیز در حد بضاعت خود ارائه دهندزیرا هر یک از افراد جامعه روحیه مسئولیت پذیری را در بین خود ایجاد کرده بودند و امروز اگر مسئولین شعار هایشان را به کرسی عمل بشانند این مشکلات نیز حل میشود.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار