تکمیل سد نمرود در دستور کار وزارت نیرو

سمنان (پانا) - وزیر نیرو خبرداد تکمیل سد نمرود و خط انتقال آب به گرمسار در دستور کار جدی مسئولان این وزارتخانه قرار دارد تا آب پایدار برای منطقه فراهم شود.

کد مطلب: ۸۵۷۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل سد نمرود در دستور کار وزارت نیرو

رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفر به استان سمنان از خط انتقال آب آشامیدنی به شهرستان گرمسار به روش bot از بند انحرافی سمین‌دشت و منبع تغذیه سد نمرود بازدید کرد.

او پس از این بازدید در جمع مسئولان گرمسار، تسریع در روند اجرای این طرح حیاتی در حوزه آبخیز شهرستان گرمسار و استان تهران را خواستار شد.

وزیر نیرو با قدردانی از مردم برای مصرف بهینه آب و برق در تابستان گفت: برای مدیریت مصرف در سال 98 برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های تامین آب و برق اتخاذ شده است.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم کنترل آب‌های بالادستی را ضروری دانست و از اختصاص منابع مالی جدید برای تکمیل طرح سد نمرود خبر داد و گفت: این سد با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال اجراست.

ایرج حیدریان مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان هم گفت: پارسال از ۳۲ کیلومتر از ﺧﻄ اﻧﺘﻘﺎﻝ ﺁﺏ ﭘﺮﻭﮊه سیمین‌دشت گرمسار بهره‌برداری شد.

داریوش طاهری فرماندار گرمسار انتقال پساب استان تهران به دشت ایوان‌کی را برای حیات کشاورزی و زندگی در ایوان‌کی به عنوان پیشانی استان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار