مهمانداران شرکت هواپیمایی هسادر دوره آموزشی احیای قلبی ریوی شرکت کردند

خبرگزاری پانا :مهمانداران شرکت هواپیمایی هسا، در دوره آموزشهای احیای قلبی ریوی پایه و آشنایی بافرایند امدادخواهی و امداد رسانی شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی هاشمی، مسئول واحد آموزش شهرستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این دوره‌ی آموزشی در محل مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان،برگزار گردید و تعداد 14 نفر از مهمانداران هواپیمایی هسا به مدت 4 ساعت دراین دوره آموزشی شرکت کردند.
هاشمی با اشاره به اینکه دوره آموزشی ویژه مهمانداران هواپیما به درخواست مسئولین آموزش هواپیمایی هسا بوده ، افزود:سه گروه هدف با الویت 1و2و3 داریم که مهمانداران هواپیما جزء الویت گروه اول میباشند و در زمان پرواز که دسترسی به خدمات اورژانس و مراکز درمانی در حداقل میباشد این افراد میتوانند نقش بسزایی درانجام اقدامات اولیه وحمایتهای حیاتی پایه برای بیماران و مصدومین احتمالی حوادث داشته باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : قرار است تا پایان سال جاری این دوره آموزشی برای کلیه مهمانداران هواپیمایی هسا برگزار شود.
مسئول واحد آموزش فوریتهای پزشکی شهرستان اصفهان با بیان اینکه این دوره آموزشی به صورت کاملا رایگان برگزار شد تصریح کرد : درپایان به شرکت کنندگان، گواهی شرکت در این دوره آموزشی به همراه بسته ها و لوح های فشرده ی آموزشی اعطا شد.
لازم بذکر است واحد آموزش شهرستان اصفهان در سال گذشته 6154 نفر ساعت آموزش همگانی برای گروههای هدف در این شهرستان برگزار نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار