افتتاح مدرسه دو کلاسه حضرت مهدی(عج) روستای سلمان کندی نظرکهریزی

پاشایی: 7 هزار مدرسه آذربایجان شرقی به بازسازی و یاری خیران نیاز دارد

تبریز (پانا)- باحضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستان هشترود، مدرسه ابتدایی دو کلاسه حضرت مهدی(عج) روستای سلمان کندی بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود با هزینه بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریالی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: 7 هزار مدرسه  آذربایجان شرقی به بازسازی و یاری خیران نیاز دارد

جعفر پاشایی در حاشیه این افتتاح گفت: کاری که در راه خدا انجام پذیرد جاودانه خواهد ماند و کار خیرین نمونه ای از این اقدام خداپسندانه می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تاکید منابع و متون اسلامی به علم و دانش بعنوان مسیر سعادت بشری تصریح کرد: مسیری که خیرین انتخاب کرده اند مسیر جاودانگی است.

وی افزود: خیران مدرسه ساز استان، امسال متعهد شدند 800 میلیارد ریال برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس استان هزینه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: پارسال 240 کلاس درس به همت خیران، در استان افتتاح شده است با این حال هنوز 7 هزار مدرسه به بازسازی و یاری خیران نیاز دارد.

50درصد مدارس نظرکهریزی به بازسازی نیاز دارند

امین امینیان، فرماندار هشترود هم گفت: از 105 مدرسه شهر نظرکهریزی، 50 درصد به بازسازی و نوسازی کامل نیاز دارد که این کار تنها با کمک و مشارکت خیران میسّر می شود.
خیّر نیک اندیش؛ خانم هما رحمانی، مدرسه 2 کلاسه روستای سلمانکندی را در زمینی به مساحت 140 متر مربع، با هزینه ای افزون بر 1 میلیارد و 400 میلیون ریال در مدت 3 ماه بنا کرده است.
این خیر همچنین برای همه دانش آموزان این مدرسه، لباس، نوشت افزار و کیف و کفش تهیه کرده و در اختیارشان قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار