با حضور مدیر آموزش و پرورش نیشابور و فرماندهی انتظامی شهرستان؛

تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شهرستان امضاء شد

با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور و همراهی اعضای شورای معاونان و تعدادی از مدیران مدارس نیشابور در محل فرماندهی انتظامی شهرستان، تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شهرستان امضاء شد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شهرستان امضاء شد

حسین مهرابادی در این جلسه بی سوادی، عدم آموزش برای مردم و دور شدن از ازدواج را به عنوان سه عامل ایجاد جرم در جامعه معرفی کرد و گفت؛ آموزش و پرورش نیشابور در بحث پیشگیری از جرم اقدامات زیادی انجام داده است و ما معتقدیم که پیشگیری از جرم بسیار کم هزینه تر از درمان است.
وی افزود: در این تفاهم نامه، مباحث مختلف پیشگیری، شناسایی رفتارهای پرخطر، آموزش خانواده، شروع و خروج دانش آموزان از مدارس و کلاس های درس، شناسایی آسیب های اجتماعی و کمک در رفع آنها و مسائلی از این دست عنوان شده است که مقرر شد این دو نهاد مقدس به عنوان دو مدیریت فرهنگی، پوشاننده و یاریگر همدیگر در مسائل عنوان شده باشند.
در این نشست صمیمی، سرهنگ حسین دهقان پور، فرماندهی انتظامی شهرستان نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اهتمام جدی انتظامی شهرستان بر تعاملات بیش از پیش با آموزش و پرورش را نوید داد و گفت: ما نیز در هرشرایطی آمادگی خود را جهت ارائه آموزش های مختلف در بخش های مختلف پیشگیری، سرویس های دانش آموزی، کنترل معابر و ... اعلام می کنیم و مواردی از قبیل تامین امنیت مدارس و کنترل نقاط پرخطر شهرستان، پاکسازی برخی از مناطق و فروشگاه ها، توجه به حاشیه شهر از دغذغه های همیشگی ما می باشد و تلاش کرده ایم شرایط را برای شهروندان عزیز تسهیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار