ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج، کرج- تهران و همچنین جاده مخصوص خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با پانا در خصوص آخرین وضع جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی کاری را در ورودی کلانشهرها شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران، جاده مخصوص کرج ـ تهران و همچنین آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس سنگین است.

سرهنگ رحمانی به انسداد ۵ محور کشور اشاره و اعلام کرد: محورهای اولنگ ـ شاهرود، دیزین ـ شمشک، دره‌گز ـ پلدختر، شوش ـ فتح‌المبین و ایلام ـ اسلام‌آباد تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم ایمنی مسدود است.

وی با اعلام عملیات راهسازی در آزادراه قم ـ تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت، گفت:‌ از تاریخ هفتم مهر تا سی‌ام آبان در کیلومتر ۵۰ تا ۶۵ از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در روزهای شنبه، یکشنبه،‌ دوشنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به جز ایام تعطیل همزمان با عبور ترافیک عملیات راهسازی انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار