ابتکار وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح شهید بهنام محمدی قابل تقدیر است

همدان (پانا) - فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ابتکار وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح شهید بهنام محمدی قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۸۵۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح شهید بهنام محمدی قابل تقدیر است

سردار مظاهر مجیدی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های مشترک آموزش و پرورش استان و سپاه با اشاره به نقش کلیدی استان همدان در دفاع مقدس، اظهار کرد: بیشترین شهید عملیات مرصاد از این استان بود.

مجیدی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های مشترک دستگاه تعلیم و تربیت و سپاه، گفت: طرح راهیان نور از جمله این طرح ها و برنامه های مشترک است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی راهیان نور را فرصتی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: در این برنامه مهم فرهنگی، گوشه هایی از رشادت ها و حماسه های رزمندگان اسلام بازگو می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان طرح شهید بهنام محمدی را از جمله طرح های مهم و اثربخش خواند و تصریح کرد: اقدام وزیر آموزش و پرورش در ارائه و اجرای این طرح جای تقدیر دارد.

گفتنی است در این جلسه که اعضای شورای معاونین استان، روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق و جمعی از مسوولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان و شهرستان ها نیز حضور داشتند، پیرامون برنامه های مشترک آموزش و پرورش استان و سپاه از جمله برنامه راهیان نور و طرح شهید بهنام محمدی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار