تمهیدات و هشدارهای پلیس نیشابور به مناسبت بازگشایی مدارس

نیشابور ( پانا )- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، پلیس نیشابور با همکاری دیگر دستگاه ها در حال فراهم سازی محیط شهری امن برای حضور دانش آموزان و دانشجویان است.

کد مطلب: ۸۵۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات و هشدارهای پلیس نیشابور به مناسبت بازگشایی مدارس

سرهنگحسین دهقان پوربا اشاره به تمهیدات بازگشایی مدارس در شهرستان اظهار داشت: پلیس با همکاری سایر دستگاه های متولی طرح های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت در این ایام اجرا می کند.
وی با بیان اینکه برنامه های ایام بازگشایی مدارس از 31 شهریور ماه تا پایان سال تحصیلی اجرا می شود گفت: نیروهای پلیس شهرستان در این روزها با برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیک سعی دارند کمترین مشکل تردد در سطح شهر ایجاد نشود.
این مقام انتظامی خطاب به والدین ابراز داشت: والدین فرزندان خود را از محبت واقعی سیراب تا به محبت های دروغین دل نبندند واز سپردن فرزندان خود به افراد نامطمئن اکیدا پرهیز نمایند
وی تصریح کرد :خانواده های عزیز قبل از شروع سال تحصیلی باید نسبت به تعیین سرویس مدرسه مناسب و دارای مجوز، با هماهنگی مدیران مدارس، اقدام نمایند
سرهنگ دهقان پور در خصوص برخورد با مزاحمان و متخلفان در مسیر رفت و آمد دانش آموزان اظهار داشت: شهروندان باید شماره پلاک وسایل نقلیه موتوری یا خودرویی که در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت می کنند را یادداشت و به پلیس 110 اعلام تا اقدامات قانونی در مورد آن ها صورت گیرد.
فرمانده انتظامی نیشابوردر ادامه با بیان اینکه توصیه های پلیس، مخاطبان بزرگتر از جمله دانشجویان را نیز در برمی گیرد افزود: در مورد حضور دانشجویان نکته مهم این است که در صورتی که دانشجو یان ناچار اند از خوابگاه های غیر دولتی استفاده کنند ، حتما قبل از هرچیز صلاحیت افراد اجاره دهنده این واحدها و افرادی که قرار است باهم زندگی کنند را احراز کرده تا فرصت کوچکترین سوءاستفاده از برخی مجرمان گرفته شود.
سرهنگ دهقان پوردر پایان گفت: از دانش آموزان و دانشجویان و خانواده ها تقاضامندیم نسبت به برقراری روابط دوستانه و نزدیک با افراد ناآشنا دقت و وسواس بیشتری بخرج دهند تا خدای ناکرده گرقتار دام و وسوسه های افراد ناباب نشوند.
وی در پایان تاکید کرد : امنیت پایدار حاصل مشارکت آگاهانه همه مردم است ضمن این که با رعایت قوانین و مقررات الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان و آیندگان باشیم و با عمل به توصیه های پلیس خطرات احتمالی متوجه خود را از بین ببریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار