برگزاری پنجمین دوره آموزش اعضای شوراهای شهردر ورامین

ورامین (پانا) - شهرداری ورامین ، میزبان برگزاری کلاس های آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرستانهای ورامین ، قرچک ، پیشوا و جواد آباد بود.

کد مطلب: ۸۵۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین دوره آموزش اعضای شوراهای شهردر ورامین

در ابتدای این نشست حسین دهقان شهردار ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حادثه تروریستی اهواز اظهار کرداتحاد، وحدت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهرها می تواند در آبادانی ،توسعه ، پیشرفت و تصمیم درست گرفتن دراموراداره شهرها نقش مهم و اصلی داردو با توجه به اصل یکصدم قانون اساسی، اعضای شورای اسلامی شهرها، امر آموزش می تواند بسیار کارگشا و حایز اهمیت باشد زیرا تصمیم گیری در شهرها می تواند در اقتصاد، معیشت، وضعیت رفاهی، فرهنگی و اجتماعی مردم بسیار راهگشا وتاثیر گذاری اساسی داشته باشد.

در ادامه عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ورامین در سخنانی تصریح کرد: کلاس های آموزشی فرصت خوبی جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است شوراها اگر کاری کنند که مردم خدمت را لمس کنند در پایه های تحکیم نظام اسلامی تاثیر مستقیم دارد.

وی در ادامه افزود: در جنگ اقتصادی، اگر فعالیتهای شورا در ضرورت دفاع از استقلال اقتصادی باشد، به مردم خدمت بیشتری خواهد شد.

محمد تقی معینی مدرس امور شهری و شوراهای استانداری تهران نیز در سخنانی گفت: قوانین شوراها در موارد بسیاری است که حوزه نفوذ و تاثیرگذاری شوراها را نشان می دهدو اگر قوانین درست اجرا شود شهردار کارآمد و شوراهای سالم و شهری آباد به دنبال خواهد داشت.

سلیمانی راد مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران نیز در سخنانی تاکید کرد:یکی از وظایف همه ما مسیولین کمک به توسعه شهر است که بایستی با توسعه آشنا شویم و شهری زیبا ، فرهنگی و مردمی خوب ، شاداب و با طراوت باشد و به دیگران انرژی دهد شهری توسعه یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: ورامین شهر ریشه دار و پرسابقه ای در میراث انقلاب اسلامی است و ما در استانداری از شما مسیولین شهر انتظار داریم از نظرات و خلاقیت هنرمندان، فرهیختگان، کارآفرینان برتر، نخبگان علمی فرهنگی و مفاخر شهرتان ، از نظرات و تجربیات آنان استفاده کنید. بدون نظر هنرمندان نمی توان در توسعه شهر گامی برداشت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران اظهار کرد: شهرداری ها و شوراها کمک کنند از یک منبع مالی قوی پایدار و ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کنند، چرا که شهرداری ها یک نهاد عمومی غیردولتی هستند که به منابع دولت نباید وابسته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار