برگزاری محفل خاطره گویی وپرسمان دفاع مقدس در شهرقدس

شهر قدس (پانا) - محفل خاطره گویی و پرسمان دفاع مقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهر قدس،جانباز هشت سال دفاع مقدس و جمعی از دانش آموزان و معلمین مدرسه شهید اطاعتی در کتابخانه جوادالائمه(ع) شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل خاطره گویی وپرسمان دفاع مقدس در شهرقدس

محفل خاطره گویی و پرسمان دفاع مقدس با حضور سرهنگ اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه ، حسینعلی رضایی جانباز هشت سال دفاع مقدس، سیده فهیمه اطهری رییس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از دانش آموزان و معلمین مدرسه شهید اطاعتی در کتابخانه جوادالائمه (ع)شهر قدس برگزار شد.

در ابتدای این محفل فهیمه اطهری رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرقدس، ضمن تسلیت ایام محرم و حادثه تروریستی اهواز، و گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری هر چه بیشتر چنین محافلی می تواند با تبلیغات سوء دشمن مبارزه کندو با معرفی بخش کتب دفاع مقدس کتابخانه، حاضرین جلسه را به مطالعه این کتابها تشویق نمود.

حسینعلی رضایی جانباز جنگ تحمیلی در عملیات والفجر هشت ضمن بیان بخش کوچکی از خاطرات خود در دوران دفاع مقدس از حاضرین خواست قدر نعمتهای بعداز انقلاب را بدانند و از سختیهای آن زمان گفت و این طور بیان کرد که در آن زمان هم ما تحریم بودیم اما همبستگی بین مردم و ایمان مردم باعث ایستادگی ما می شد و خواستار تحقیق و تفحص از دستاوردهای بعداز انقلاب شد و خود مقداری از این دستاوردها را نام برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حاضرین را تشویق به مطالعه کتاب و مخصوصا تاریخ و حقایق جنگ و علت بروز آن نمودو همچنین نسبت به توطئه جنگ نرم دشمن هشدار داد.
در ادامه محفل سرهنگ اللهیاری ضمن تاکید بر اهمیت نقش نوجوانان در دفاع مقدس از اهمیت نقش پررنگ زنان در پرورش مردان جامعه گفت و با یادآوری دشمنی دیرینه دولت آمریکا با ملت ایران بر لزوم اتحاد ملت برای مقابله با دسیسه های دشمن تاکید کرد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار