تجلیل از برگزیدگان کشوری گروه نمایشنامه خوانی دبیرستان فرزانگان حکیم زاده

یزد (پانا) - از دانش آموزان حائز رتبه اول کشوری گروه نمایشنامه خوانی دبیرستان فرزانگان حکیم زاده تجلیل به عمل آمد

کد مطلب: ۸۵۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان کشوری گروه نمایشنامه خوانی دبیرستان فرزانگان حکیم زاده

از دانش آموزان حائز رتبه اول کشوری در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در رشته نمایشنامه خوانی دبیرستان فرزانگان حکیم زاده با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس اداره استعدادهای درخشان، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، کارشناسان فرهنگی هنری اداره کل و ناحیه یک و هیئت همراه و همچنین والدین دانش آموزان برگزیده تجلیل به عمل آمد.

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری گروه نمایشنامه خوانی،گفت: امروز باید با حمایت از جامعه خودمان و با اتکاء به تواناییهایمان بتوانیم بیش از پیش رشد داشته باشیم و تلاش بیشتری بکنیم و در دنیا به گونه ای رفتار کنیم که تواناییهایمان را بیشتر نشان دهیم.

علی سرداری اظهار داشت: ما باید با افزایش اقتدار، استقلال و تلاش بتوانیم رشد بیشتری داشته باشیم تا جامعه ما به سر منشائی برسد که بتوانیم آن استقلال را داشته باشیم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش به دانش آموزان تاکید کرد: با توجه به پیام خاص رئیس جمهور در پرسش مهر سال جاری، باید محوریت زندگی در آموزش و کسب مهارتهایی باشد که زندگی شما را تعالی بخشد که در اینصورت این علم مفید می باشد.

وی همچنین از دانش آموزان خواست که سال تحصیلی جدید را با تکیه بر این پیام شروع کنند تا با استفاده از استعدادهای بسیار خوب توام با معنویت بتوانند مسیر تعالی را طی کنند.

علی سرداری خطاب به دانش آموزان افزود: جای بسی افتخار است که دانش آموزان استعدادهای درخشان، تک بعدی نبودند و در همه ابعاد تلاش می کنند و نشان دهنده این است که شما افرادی متعادل و رشد یافته هستید.

وی در پایان از مدیر دبیرستان فرزانگان حکیم زاده،نوشین رحیمی، معاون پرورشی،محبوبه سلطانی، و همچنین مربی فنی،اخترالسادات اولیایی، بسیار تشکر و قدردانی نمود و تاکید کرد که اگر همت و زحمت این عزیزان نبود قطعا دانش آموزان نمیتوانستند این مدارج را کسب کنند.

گفتنی است: در این مراسم که والدین دانش آموزان برگزیده نیز حضور داشتند، علاوه بر دانش آموزان برگزیده از والدینشان نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار