کاظمی ،معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خبر داد؛

آمادگی شهرداری قزوین برای بحران های فصلی شهر

قزوین (پانا) - سید مهدی کاظمی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری جهت همکاری و تعامل با سایر سازمان‌ها تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شهرداری قزوین برای بحران های فصلی شهر

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ کاظمی هدف از تشکیل این جلسه را همکاری و تعامل با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی عنوان کرد.

وی افزود: باید تمامی سازمان‌های شهرداری برای رویایی با بحران‌های فصلی آمادگی کافی را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین تصریح کرد‌: در این جلسه مقرر شد از انهار و رودخانه‌های داخل باغستان سنتی و رودخانه‌های داخل شهر بازدید و موانع و مشکلات احتمالی موجود در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.

وی با اشاره به شروع فصل پاییز و ناآرامی‌های جوی گفت‌: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری موظف شد تا ضمن بازدید از سطح شهر به جمع آوری درختان و شاخه های خطر ساز اقدام کند .

کاظمی گفت: با توجه به شروع فصل سرما هشدار و اطلاع رسانی در خصوص گازگرفتگی از طریق بیلبورد، بنر، رادیو شهر ، صدا و سیما و نیز آموزش به کارکنان شهرداری و شهروندان در زمینه HSE و مقابله با حوادث و رویداد های طبیعی باید در اولویت کاری قرار گیرد .

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین تمام توان خود را برای حل معضلات بحرانی در سطح شهر به کار گرفته تا همراه با سایر دستگاه ها و ارگان های مربوطه اقدامات ویژه ای را انجام دهد تا شاهد کمترین بحران در شهر باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار