بیانیه دانش آموزان استان فارس در خصوص حمله تروریستی اهواز

شیراز (پانا) – دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی فارس در بیانیه ای نسبت به جنایت گروه های تروریستی اعلام انزجار کرده و این حرکت را حرکتی بزدلانه خوانده اند که عزم ملت را در ادامه مسیر انقلاب استوارتر کرده است.

کد مطلب: ۸۵۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان استان فارس در خصوص حمله تروریستی اهواز

در این بیانیه آمده است:

"باز هم عیادی کفر و ظلم نشان دادند که ددمنشی و دشمنی شان هیچ پایانی ندارد و با حرکت ناشیانه درماندگی و عصبانیت خود را از جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. به قول شهید بهشتی(ره): از ما عصبانی باشید و ازاین عصبانیت بمیرید.

این بار در ماه محرم و بار دیگر مردم مظلوم اهواز این دیار خون و حماسه مورد حمله وحشیانه عمال آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند.

دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس علاوه بر همدردی با خانواده های شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی علی الخصوص دانش آموزانی که در این حادثه مورد آسیب جسمی و روحی قرار گرفتند. از تمام عاملان این حادثه تروریستی از رژیم اشغالگر قدس و آمریکای تروریست پرور گرفته تا عربستان سعودی و دیگر عوامل منطقه ای و فرامنطقه ای ابراز انزجار کرده و تاکید می کنیم این حرکات بزدلانه نه تنها خللی در عزم و اراده مردم شریف ایران اسلامی وارد نمی کند بلکه خون شهدا عزم ما را برای ادامه مسیرانقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت(ع) استوارتر می کند.

ما نوجوانان و جوانان عاشورایی استان فارس به صدق وعده قرآن که: " إنَّ حِزب ألله هُم ألغالبون" ایمان داریم و به حکم رهبرمان عزیزمان آماده اقامه نماز در مسجدالاقصی هستیم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار