به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه شهر قدس، امام جمعه و مسئولان شهر در سالن همایش باغ ملی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت  در شهر قدس برگزار شد

این مراسم با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه شهر قدس، حجت الاسلام جوکار امام جمعه، مختاری شهردار، اعضای شورای شهر، مسئولین فرمانداری و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد برگزار شد.

سردار نقدی در سخنرانی خود به نقش پراهمیت انقلاب اسلامی در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی خودکفا است و سرمایه های زیادی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: اگر دور تا دور کشور را دیوار بکشند ما با وجود این ملت بسیجی و مردم سالار توانایی های بسیاری پیدا میکنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروزه گروه های جهادی بخشی از سرمایه های ما هستند که باید قدر آنهارا بدانیم و حفظ استقلال و آزادی کشور را مدیون مقام معظم رهبری هستیم.

شایان ذکر است در مراسم از علاوه بر پیشکسوتان عرصه ایثار،جهاد و شهادت، از سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه شهر قدس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار